Текстът със зелени букви е, само, помощен
материал насочващ, към възможно предаване на смисъла на оригиналния
текст, и не е одобряван от Фондация Урантия. Настоятелно препоръчвам
да сверявате с оригиналния текст! Официалният сайт е: http://www.urantia.org/
Документ 45.АДМИНИСТРАЦИЯ В ЛОКАЛНАТА СИСТЕМА
АДМИНИСТРАТИВНЫЙ центр Сатании представляет собой скопление пятидесяти семи архитектурных сфер — самого Иерусема, семи больших и сорока девяти малых спутников. Столица системы, Иерусем, почти в сто раз превышает по своим размерам Урантию, хотя сила тяжести здесь несколько меньше. Большие спутники Иерусема — это переходные миры, каждый из которых примерно в десять раз крупнее Урантии, в то время как семь малых спутников этих переходных сфер близки по размеру к Урантии.
АДМИНИСТРАТИВНИЯТ център на Сатания представлява по себе си струпване на петдесет и седем архитектурни сфери - самия Йерусем, седем големи и четиридесет и девет малки спътника. Столицата на системата, Йерусем, почти сто пъти превишава по своите размери Урантия, макар силата на тежестта тук да малко по-малка. Големите спътници на Йерусем - това са преходни светове, всеки от които примерно десет пъти е по-голям от Урантия, в същото това време когато седем от малките спътници на тези преходни сфери са близко по размер до Урантия.
Семь обительских миров представляют собой семь малых спутников первого переходного мира.
Седемте обителски свята представляват по себе си седем малки спътника на първия преходен свят.
Вся эта система, состоящая из пятидесяти семи архитектурных миров, имеет автономное освещение, отопление, водоснабжение и энергопитание благодаря координации Энергетических Центров Сатании и Главных Физических Регуляторов в соответствии с принятым методом физической организации и расположения этих специально созданных сфер. Кроме того, за их физическим и иным состоянием следят местные спорнаги.
Цялата тази система, състояща се от петдесет и седем архитектурни светове, имат автономно осветление, отопление, водоснабдяване и енергозахранване благодарение на координацията на Енергетическите Центрове на Сатания и Главните Физически Регулатори в съответствие с приетите методи за физическа организация и разполагане на тези специално създадени сфери. Освен това, за тяхното физическо и друго състояние следят местните спорнаги.
1. СВЕТОВЕ НА ПРЕХОДНАТА КУЛТУРА
Семь больших миров, обращающихся вокруг Иерусема, обычно известны как миры переходной культуры. Время от времени их правители назначаются высшим исполнительным советом Иерусема. Эти сферы имеют следующие порядковые номера и названия.
Седемте големи свята, въртящи се около Йерусем, обикновено са известни като светове на преходната култура. От време на време за техни управители се назначават от висшия изпълнителен съвет на Йерусем. Тези сфери имат следните поредни номера и названия.
Первая. Мир завершителей. Эта сфера является центром корпуса завершителей локальной системы и окружена приемными мирами — семью обительскими мирами, всецело посвященными программе восхождения смертных. Мир завершителей открыт для жителей всех семи обительских миров. Транспортные серафимы переносят в оба конца восходящих личностей; совершаемые ими паломничества призваны укрепить веру в высшее назначение находящихся здесь смертных. Хотя завершители и их строения обычно недоступны моронтийному зрению, вы будете совершенно потрясены, когда энергетические преобразователи и Управляющие Моронтийной Энергией будут периодически позволять вам на мгновение увидеть этих высоких духовных личностей, действительно завершивших восхождение к Раю и вернувшихся в те самые миры, где начинается ваше длительное путешествие. Это должно стать залогом уверенности в том, что вы тоже способны завершить это грандиозное предприятие. Все существа, пребывающие в обительских мирах, минимум раз в год посещают сферы завершителей, чтобы присутствовать на ассамблеях, где завершители становятся зримыми существами.
Първата. Светът на завършителите. Тази сфера се явява център на корпуса на завършителите в локалната система и е обкръжена от приемни светове - седем обителски свята, всецяло посветени на програмата за възхождане на смъртните. Светът на завършителите е открит за жителите на всичките седем обителски свята. Транспортните серафими пренасят в двата края възходящите личности; извършваните от тях поклонения са призвани да укрепят вярата във висшето назначение на намиращите се тук смъртни. Макар завършителите и техните здания обикновено да недостъпни за моронтийното зрение, вие ще бъдете съвършено потресени, когато енергетическите преобразуватели и Управляващите Моронтийната Енергия периодично ще ви позволяват за миг да видите тези високи духовни личности, действително завършили възхождането към Рая и завърнали се в тези същите светове, където започва вашето дълго пътешествие. Това трябва да стане залог за увереността в това, че вие също сте способни да завършите това грандиозно предприятие. Всички същества, пребиваващи в обителските светове, минимум веднъж в годината посещават сферата на завършителите, за да присъствуват на асамблеите, където завършителите стават зрими същества.
Вторая. Мир моронтии. Эта планета является резиденцией руководителей моронтийной жизни и окружена семью сферами, на которых эти существа обучают своих партнеров и помощников — как моронтийных созданий, так и восходящих смертных.
Втората. Светът на моронтия. Тази планета се явява резиденция на ръководителите на моронтийния живот и е обкръжена от седем сфери, на които тези същества обучават своите партньори и помощници - както моронтийни създания, така и възходящи смъртни.
Пересекая семь обительских миров, вы пройдете и через эти сферы последовательной социализации и культуры, которые характеризуются всё большим приобщением к моронтии. При переходе из первого во второй обительский мир, вы получите право посещения второго переходного центра, мира моронтии, и так далее. А присутствуя в любой из этих шести сфер культуры, вы можете, получив приглашение, стать посетителем и наблюдателем в любом из семи окружающих миров сопутствующей групповой деятельности.
Пресичайки седемте обителски свята, вие ще преминете и през тези сфери на последователна социализация и култура, които се характеризират с все по-голямо приобщаване към моронтия. При прехода от първия във втория обителски свят, вие ще получите правото за посещение на втория преходен център, света на моронтия, и така нататък. А присъствувайки в коя да е от тези шест сфери на културата, вие можете, получавайки покана, да станете посетители и наблюдатели в кой да е от седемте обкръжаващи светове на съпътстващата групова деятелност.
Третья. Мир ангелов. Этот мир — центр всего серафического воинства, имеющего отношение к жизни системы, — окружен семью мирами подготовки и воспитания ангелов. Данные миры являются социальными сферами серафических созданий.
Третата. Светът на ангелите. Този свят - е център на цялото серафическо войнство, имащо отношение към живота на системата, - обкръжен от седем свята за подготовка и възпитание на ангелите. Дадените светове се явяват социални сфери за серафическите създания.
Четвертая. Мир сверхангелов. Данная сфера является сатанийской обителью Ярких Вечерних Звезд и огромного скопления однородных и почти однородных существ. Семь спутников данного мира отводятся семи основным группам этих неназванных небесных существ.
Четвъртата. Светът на свръхангелите. Дадената сфера се явява сатанийската обител на Ярките Вечерни Звезди и огромното струпване на еднородни и почти еднородни същества. Седемте спътника от дадения свят се определят за седемте основни групи от тези не назовани небесни същества.
Пятая. Мир Сынов. Эта планета является резиденцией божественных Сынов всех категорий, включая сынов, тринитизованных созданиями. Семь окружающих ее миров посвящены некоторым индивидуальным группам этих божественно родственных сынов.
Петата. Светът на Синовете. Тази планета се явява резиденция на божествените Синове от всички категории, включително синовете, тринитизовани създания. Седемте обкръжаващи я светове са посветени на някои индивидуални групи от тези божествено родствени синове.
Шестая. Мир Духа. В локальной системе эта сфера служит местом встреч высших личностей Бесконечного Духа. Семь окружающих ее спутников предназначены для индивидуальных групп этих разнообразных категорий. Однако в шестом переходном мире нет представителя Духа, как не наблюдается подобное присутствие и в столицах систем; Божественная Попечительница Салвингтона находится в Небадоне повсюду.
Шестата. Светът на Духа. В локалната система тази сфера служи като място за срещи на висшите личности на Безкрайния Дух. Седемте обкръжаващи я спътника са предназначени за индивидуалните групи от тези разнообразни категории. Обаче в шестият преходен свят няма представител на Духа, както не се наблюдава подобно присъствие и в столиците на системите; Божествената Попечителка на Салвингтон се намира в Небадон навсякъде.
Седьмая. Мир Отца. Это безмолвная сфера системы. Ни одна группа существ не проживает здесь постоянно. В ее центре находится огромный храм света, но в нём невозможно кого-либо увидеть. Все существа, прибывающие для поклонения Отцу со всех миров системы, являются здесь желанными гостями.
Седмата. Светът на Отца. Това е безмълвната сфера в системата. Нито една група същества не живее тук постоянно. В нейният център се намира огромния храм на светлината, но в него е невъзможно да бъде видян който и да било. Всички същества, пристигащи за поклонение към Отца, от всички светове на системата, се явяват тук желани гости.
Окружающие мир Отца семь спутников в различных системах имеют различное назначение. В Сатании они используются в настоящее время для содержания под стражей группы существ, принимавших участие в восстании Люцифера. Столица созвездия, Эдемия, не имеет аналогичных тюремных миров; те немногие серафимы и херувимы, которые перешли на сторону мятежников во время восстания в Сатании, уже давно находятся в этих изоляционных мирах Иерусема.
Обкръжаващите света на Отца седем спътника в различните системи имат различно предназначение. В Сатания те се използуват в настоящо време за задържане под стража на групи същества, взели участие във въстанието на Луцифер. Столицата на съзвездието, Едемия, няма аналогични затворнически светове; тези не много серафими и херувими, които са преминали на страната на метежниците по времето на въстанието в Сатания, вече отдавна се намират в тези изолационни светове на Йерусем.
Пребывая в седьмом обительском мире, вы получаете доступ в седьмой переходный мир, сферу Всеобщего Отца, а также право посещать окружающие эту планету тюремные миры Сатании, на которых в настоящее время содержатся Люцифер и большинство тех личностей, которые примкнули к нему во время восстания против Михаила. Это прискорбное зрелище, которое можно наблюдать в течение последних веков, будет оставаться серьезным предупреждением для всего Небадона до тех пор, пока От Века Древние не вынесут приговор в отношении греха Люцифера и его падших сообщников, отвергших сохранение жизни, предложенное Михаилом — их вселенским Отцом.
Пребивавайки в седмия обителски свят, вие ще получите достъп в седмия преходен свят, сферата на Всеобщия Отец, а така също правото да посещавате обкръжаващите тази планета затворнически светове от Сатания, на които в настояще време се държи Луцифер и болшинството от тези личности, които са се присъединили към него във време на въстанието против Михаил. Това прискърбно зрелище, което може да се наблюдава в течение на последните векове, ще си остава сериозно предупреждение за целия Небадон до тогава, докато От Векове Древните не изнесат присъдата по отношение на греховете на Луцифер и неговите паднали съобщници, отхвърлили съхранението на живота, предложено от Михаил - техния вселенски Отец.
2. ВЛАСТЕЛИН НА СИСТЕМАТА
Глава исполнительной власти локальной системы обитаемых миров является первичным Сыном-Ланонандеком, Властелином Системы. В нашей локальной вселенной эти властелины наделяются широкими административными полномочиями, необычными личными рерогативами. Даже в масштабе Орвонтона не все вселенные устроены так, чтобы предоставлять Властелинам Систем столь необычайно широкую свободу действий при управлении делами системы. Однако за всю историю Небадона эти ничем не ограниченные управляющие лишь трижды проявили нелояльность. Последним из таких случаев — и наиболее масштабным из всех — стало восстание Люцифера в системе Сатания.
Глава на изпълнителната власт в локалната система от обитаеми светове се явява първичният Син-Ланонандек, Властелинът на Системата. В нашата локална вселена тези властелини се надаряват с широки административни пълномощия, необичайни лични прерогативи. Даже в мащаба на Орвонтон не всички вселени са устроени така, че да предоставят на Властелините на Системите толкова необичайно широка свобода в действията при управление на делата на системата. Обаче за цялата история на Небадон тези с нищо не ограничавани управляващи само три пъти са проявили нелоялност. Последният от тези случаи - и най-мащабен от всички - е станало въстанието на Луцифер в системата Сатания.
Даже после этого катастрофического мятежа методика управления Сатанией не претерпела абсолютно никаких изменений. Нынешний Властелин Системы обладает всем могуществом и пользуется всей властью, которой обладал его недостойный предшественник, за исключением некоторых сфер деятельности, находящихся в настоящее время в в†дении Отцов Созвездия и еще не полностью переданных От Века Древними Ланафоргу, преемнику Люцифера.
Даже след този катастрофален метеж методиката на управление на Сатания не е претърпяла абсолютно никакви изменения. Сегашният Властелин на Системата притежава цялото могъщество и се ползува с цялата власт, която е притежавал неговия недостоен предшественик, с изключение на някои сфери на деятелност, намиращи се в настояще време в управл†нието на Отците на Съзвездието и още не напълно предадени от От Векове Древните на Ланафорг, приемника на Луцифер.
Нынешний глава Сатании — это милосердный и блестящий правитель, властелин, испытанный в восстаниях. Исполняя службу в качестве младшего Властелина Системы, Ланафорг проявил верность Михаилу в одном из первых мятежей во вселенной Небадон. Этот могущественный и блистательный Владыка Сатании является испытанным и проверенным управляющим. Во время второго в Небадоне восстания в масштабах системы, когда Властелин Системы оступился и оказался во власти тьмы, Ланафорг, первый помощник заблудшего главы, взял бразды правления в свои руки и сумел так повести дела системы, что сравнительно немного личностей было потеряно как в столичных мирах, так и на обитаемых планетах этой несчастной системы. Ланафорг примечателен тем, что является единственным первичным Сыном-Ланонандеком во всём Небадоне, сохранившим верность Михаилу в условиях падения своего брата, обладавшего более высокой властью и положением. Возможно, что Ланафорг останется в Иерусеме до тех пор, пока в Сатании не будут преодолены все последствия прежних прегрешений и не будут устранены все издержки восстания.
Сегашният глава на Сатания - това е милосърден и блестящ управител, властелин, изпитан във въстанията. Изпълнявайки службата в качеството на младши Властелин на Системата, Ланафорг е проявил вярност към Михаил в един от първите метежи във вселената Небадон. Този могъществен и бляскав Владика на Сатания се явява изпитан и проверен управляващ. По време на второто в Небадон въстание в мащабите на системата, когато Властелина на Системата е отстъпил и се е оказал във властта на тъмнината, Ланафорг, първият помощник на заблудилия се глава, взел юздите на управлението в своите ръце и съумял така да поведе делата в системата, че сравнително не много личности да бъдат загубени както в столичните светове, така и на обитаемите планети от тази нещастна система. Ланафорг е забележителен с това, че се явява единственият първичен Син-Ланонандек в целия Небадон, съхранил верността към Михаил в условията на падането на своя брат, притежаващ по-висока власт и положение. Възможно, Ланафорг да си остане в Йерусем до тогава, докато в Сатания не бъдат преодолени всички последствия от предишните прегрешения и не бъдат отстранени всички разноски по въстанието.
Хотя в в†дение Ланафорга возвращены еще не все дела изолированных миров Сатании, он проявляет огромный интерес к их благополучию и часто посещает Урантию. Как и в остальных, нормальных системах, Властелин возглавляет совет системы, состоящий из правителей миров — Планетарных Князей и местных управляющих изолированных миров. Время от времени этот планетарный совет собирается в столичном мире системы — «когда собираются Сыны Божьи».
Макар в управл†нието на Ланафорг да са възвърнати още не всички дела от изолираните светове в Сатания, той проявява огромен интерес към тяхното благополучие и често посещава Урантия. Както и в останалите, нормални системи, Властелинът оглавява съвета на системата, състоящ се от управителите на световете - Планетарните Князе и местните управляващи изолираните светове. От време на време този планетарен съвет се събира в столичния свят на системата - "когато се събират Синовете Божии".
Раз в неделю — в Иерусеме каждые десять дней — Властелин собирает конклав какой-нибудь одной группы существ из числа различных категорий личностей, проживающих в столичном мире. Проведенное в Иерусеме время отличается чудесной непринужденностью и навсегда остается в памяти. В Иерусеме царит дух высшего братства между всеми различными категориями существ, а также между каждой из этих групп и Властелином Системы.
Веднъж в неделята - в Йерусем на всеки десет дни - Властелинът събира конклав на някоя една от групите същества от числото на различните категории личности, живеещи в столичния свят. Прекараното в Йерусем време се отличава с чудесна непринуденост и завинаги си остава в паметта. В Йерусем цари духа на висшето братство между различните категории същества, а така също между всяка от тези групи и Властелина на Системата.
Эти неповторимые сборы происходят на стеклянном море — огромном поле для общих собраний столицы системы — и представляют собой чисто духовные и культурные мероприятия; здесь никогда не обсуждаются ни вопросы планетарной администрации, ни даже план восхождения. Восходящие смертные собираются здесь только для того, чтобы хорошо провести время и встретиться со своими
Тези неповторими събори се провеждат на стъкленото море - огромното поле за общи събрания в столицата на системата - и представляват по себе си чисто духовни и културни мероприятия; тук никога не се обсъждат нито въпроси от планетарната администрация, нито даже плана за възхождане. Възходящите смъртни се събират тук само за това, че добре да прекарат времето и да се срещнат със своите
иерусемскими товарищами. Те группы, которые не приглашаются Властелином на эти еженедельные сборы, встречаются в своих собственных центрах.
йерусемски другари. Тези групи, които не се канят от Властелина на тези еженеделни събори, се срещат във своите собствени центрове.
3. ПРАВИТЕЛСТВО НА СИСТЕМАТА
Главному управляющему локальной системы, Властелину Системы, всегда помогают два или три Сына-Ланонандека, действующие в качестве первого и второго помощников. Однако в настоящее время система Сатания управляется группой из семи Ланонандеков:
На главният управляващ локалната система, Властелинът на Системата, винаги помагат двама или трима Синове-Ланонандеки, действуващи в качеството на първи и втори помощници. Обаче в настояще време системата Сатания се управлява от група от седем Ланонандеки:
1. Властелин Системы — Ланафорг, 2.709-й член первичной категории, преемник изменника Люцифера.
1. Властелин на Системата - Ланафорг, 2.709-я член от първичната категория, приемник на изменника Луцифер.
2. Первый помощник Властелина — Мансуротия, 17.841-я член третичной категории Ланонандеков, направленный в Сатанию вместе с Ланафоргом.
2. Първи помощник на Властелина - Мансуротия, 17.841-я член от третичната категория Ланонандеки, насочен в Сатания заедно с Ланафорг.
3. Второй помощник Властелина — Садиб, 271.402-й член третичной категории. Садиб также прибыл в Сатанию вместе с Ланафоргом.
3. Втори помощник на Властелина - Садиб, 271.402-я член от третичната категория. Садиб също така е пристигнал в Сатания заедно с Ланафорг.
4. Опекун системы — Холдант, 19-й член третичного корпуса, хранитель и управляющий всех изолированных духов выше категории смертного бытия. Холдант также прибыл в Сатанию вместе с Ланафоргом.
4. Опекун на системата - Холдант, 19-я член от третичния корпус, пазител и управляващ всички изолирани духове по-високо от категорията смъртното битие. Холдант също така е пристигнал в Сатания заедно с Ланафорг.
5. Архивариус системы — Вилтон, секретарь служения Ланонандеков в Сатании, 374-й член третьей категории. Вилтон был одним из членов изначальной группы Ланафорга.
5. Архивар на системата - Вилтон, секретар на службата на Ланонандеките в Сатания 374-я член от третата категория. Вилтон е бил един от членовете от изначалната група на Ланафорг.
6. Управляющий по вопросам посвящения — Фортант, 319.847-й член резервного корпуса вторичной категории Ланонандеков и временный управляющий всей вселенской деятельностью, перенесенной в Иерусем со времени посвящения Михаила на Урантии. Фортант состоит в штате Ланафорга в течение девятнадцати веков в урантийском времяисчислении.
6. Управляващ въпросите на посвещението - Фортант, 319.847-я член от резервния корпус на вторичната категория Ланонандеки и временен управляващ цялата вселенска деятелност, пренесена в Йерусем от времето на посвещението на Михаил на Урантия. Фортант влиза в щата на Ланафорг в течение на деветнадесет века урантийско време.
7. Высокий советник — Ханавард, 67-й Сын-Ланонандек первичной категории и член высшего корпуса вселенских советников и координаторов. Ханавард, выполняющий функции председателя исполнительного совета Сатании, является двенадцатым членом этой категории Сынов, служащих в Иерусеме со времени восстания Люцифера.
7. Висок съветник - Ханавард, 67-я Син-Ланонандек от първичната категория и член на висшия корпус на вселенските съветници и координатори. Ханавард, изпълняващ функциите на председател на изпълнителния съвет на Сатания, се явява дванадесетия член на тази категория Синове, служещи в Йерусем от времето на въстанието на Луцифер.
Эта административная группа из семи Ланонандеков образует расширенное чрезвычайное правление, необходимость которого объясняется особым характером ситуации, сложившейся в результате восстания Люцифера. В Иерусеме существуют только малые суды, так как система представляет собой структурную единицу управления, а не судопроизводства, однако администрации Ланонандеков помогает исполнительный совет Иерусема — высший совещательный орган Сатании. Этот совет состоит из двенадцати членов:
Тази административна група от седем Ланонадеки образува разширеното изключително управление, необходимостта от което се обяснява с особения характер на ситуацията, създала се в резултат от въстанието на Луцифер. В Йерусем съществуват само малки съдилища, тъй като системата представлява по себе си структурна единица от управлението, а не на съдопроизводството, обаче на администрацията на Ланонандеките помага изпълнителния съвет на Йерусем - висшия съвещателен орган в Сатания. Този съвет се състои от дванадесет членове:
1. Ханавард, председатель, Сын-Ланонандек.
1. Ханавард, председател, Син-Ланонандек.
2. Ланафорг, Властелин Системы.
2. Ланафорг, Властелин на Системата.
3. Мансуротия, первый помощник Властелина.
3. Мансуротия, първи помощник на Властелина.
4. Глава Мелхиседеков Сатании.
4. Главата на Мелхиседеките в Сатания.
5. Исполняющий обязанности главы Носителей Жизни Сатании.
5. Изпълняващият задълженията на глава на Носителите на Живот в Сатания.
6. Глава завершителей Сатании.
6. Главата на Завършителите в Сатания.
7. Изначальный Адам Сатании, глава Материальных Сынов.
7. Изначалният Адам от Сатания, главата на Материалните Синове.
8. Управляющий серафическим воинством Сатании.
8. Управляващият серафическото войнство в Сатания.
9. Глава физических регуляторов Сатании.
9. Главата на физическите регулатори в Сатания.
10. Руководитель Управляющих Моронтийной Энергией системы.
10. Ръководителят на Управляващите Моронтийната Енергия на системата.
11. Исполняющий обязанности управляющего промежуточными созданиями системы.
11. Изпълняващият задълженията на управляващ промеждутъчните създания от системата.
12. Исполняющий обязанности главы корпуса восходящих смертных.
11. Изпълняващият задълженията на управляващ промеждутъчните създания от системата.
Совет периодически избирает трех членов, представляющих локальную систему в высшем совете в столице вселенной, но из-за восстания эта практика приостановлена. В настоящее время у Сатании есть наблюдатель в столице локальной вселенной, однако со времени посвящения Михаила система возобновила практику выдвижения десяти членов в законодательный орган Эдемии.
Съветът периодично избира трима членове, представляващи локалната система във висшия съвет в столицата на вселената, но поради въстанието тази практика е била преустановена. В настояще време от Сатания има наблюдател в столицата на локалната вселена, обаче от времето на посвещението на Михаил системата е възобновила практиката да се издигат десет членове в законодателния орган на Едемия.
4. СЪВЕТЪТ НА ДВАДЕСЕТ И ЧЕТИРИТЕ
В Иерусеме, в центре семи обительских колец ангелов, находится резиденция совещательного совета Урантии — двадцати четырех советников. Иоанн, автор "Откровения", назвал их двадцатью четырьмя старцами: «И вокруг престола были двадцать четыре кресла, и я видел, как в креслах восседали двадцать четыре старца, облаченные в белые одежды». Престол в центре этой группы — это судейское кресло возглавляющего совет архангела, престол милосердных и справедливых воскресительных оглашений всей Сатании. Это судейское кресло всегда находилось в Иерусеме, однако двадцать четыре окружающих его кресла появились всего девятнадцать веков тому назад, вскоре после того, как Христос Михаил был возвышен до полновластия в Небадоне. Эти двадцать четыре советника — личные доверенные лица Сына-Владыки в Иерусеме, уполномоченные представлять его по всем вопросам, относящимся к оглашениям Сатании и многим иным аспектам программы восхождения смертных в изолированных мирах системы. Они выполняют функции особых представителей при исполнении специальных заданий Гавриила и необычных поручений Михаила.
В Йерусем, в центъра на седемте обителски пръстена на ангелите, се намира резиденцията на съвещателния съвет на Урантия - двадесет и четирите съветника. Йоан, авторът "на Откровение",ги е нарекъл двадесет и четирите старци:"И около престола имаше двадесет и четири кресла, и аз видях, как в креслата бяха седнали двадесети и четири старци, облечени в бели дрехи". Престолът в центъра на тази група - това е съдийското кресло на възглавяващия съвета архангел, престолът на милосърдните и справедливи възкресителни оглашения за цялата Сатания. Това съдийско кресло винаги се намира в Йерусем, обаче двадесет и четирите обкръжаващи го кресла са се появили преди деветнадесет века, скоро след като Христос Михаил е бил възвишен до пълновластие в Небадон. Тези двадесет и четири съветника - са личните доверени лица на Сина-Владика в Йерусем, упълномощени да го представляват по всички въпроси, отнасящи до огласяването в Сатания и много други аспекти от програмата за възхождането на смъртните в изолираните светове на системата. Те изпълняват функциите на особени представители при изпълнението на специалните задачи на Гавриил и необичайните поръчения на Михаил.
Двадцать четыре советника были набраны из восьми урантийских рас, причем последние члены этой группы появились во времена воскресительного оглашения Михаила девятнадцать столетий тому назад. Этот консультативный совет Урантии состоит из следующих членов:
Двадесети четирите съветника са били набрани от осемте урантийски раси, при което последните членове на тази група са се появили по времето на възкресителното огласяване на Михаил преди деветнадесет столетия. Този консултативен съвет на Урантия се състои от следните членове:
1. Онагар, выдающийся ум эпохи, предшествовавшей появлению Планетарного Князя, являвшийся вождем своих собратьев в поклонении «Дающему Дыхание».
1. Онагар, забележителен ум от епохата, предшестваща появяването на Планетарния Княз, явяващ се вожд на своите събратя в поклонението на "Даващият Дихание".
2. Мансант, великий учитель в эпоху после появления на Урантии Планетарного Князя; он привел своих собратьев к поклонению «Великому Свету».
2. Мансант, велик учител в епохата след появяване на Урантия на Планетарния Княз; той е превел своите събратя към поклонение на "Великата Светлина".
3. Онамоналонтон, далекий вождь красных людей, приведший свою расу, поклонявшуюся многим богам, к поклонению «Великому Духу».
3. Онамоналонтон, далечен вожд на червените хора, повел своята раса, покланяща се на много богове, към поклонение на "Великия Дух".
4. Орландоф, князь синих людей, под водительством которого эта раса признала божественность «Высшего Повелителя».
4. Орландоф, князът на сините хора, под ръководството на който тази раса е признала божествеността на "Висшия Повелител".
5. Поршунта, оракул исчезнувшей оранжевой расы, вождь своего народа в поклонении «Великому Учителю».
5. Поршунта, оракулът на изчезналата оранжева раса, вожд на своя народ в поклонение към "Великият Учител".
6. Синглангтон, первый из желтых людей, ставший учителем и вождем своего народа в поклонении «Единственной Истине» вместо многих. Тысячи лет тому назад желтые люди знали единого Бога.
6. Синглангтон, първият от жълтите хора, станал учител и вожд на своя народ в поклонението към "Единствената Истина" вместо на многото. Преди хиляди години жълтите хора са знаели за единния Бог.
7. Фантад, освободитель зеленых людей от власти тьмы, их вождь в поклонении «Единому Источнику Жизни».
7. Фантад, освободителят на зелените хора от властта на тъмнината, техният вожд в поклонение към "Единния Източник на Живот".
8. Орвонон, просветитель индиговых рас и их вождь в давнем служении «Богу Богов».
8. Орвонон, просветителят на индиговите раси и техен вожд в отдавнашното служене на "Бога на Боговете".
9. Адам, дискредитированный, но восстановленный в правах планетарный отец Урантии, Материальный Божий Сын, низведенный до подобия смертной плоти, однако сохранивший жизнь и впоследствии возвышенный до настоящего положения по велению Михаила.
9. Адам, дискредитираният, но възстановен в правата на планетарен отец на Урантия, Материалният Божи Син, свален до подобието на смъртната плът, обаче съхранил живота си и в последствие възвишен до настоящето си положение по волята на Михаил.
10. Ева, мать фиолетовой расы Урантии, вместе со своим супругом перенесшая наказание из-за своего падения, восстановленная, как и он, в правах и назначенная на службу в составе данной группы продолживших жизнь смертных.
10. Ева, майката на виолетовата раса на Урантия, заедно със своя съпруг понесла наказанието поради своето падение, възстановена, както и той, в права и назначена на служба в състава на дадената група продължили живота смъртни.
11. Енох, первый из смертных Урантии, слившийся с Настройщиком Сознания в течение смертной жизни во плоти.
11. Енох, първият от смъртните на Урантия, слял се с Настройчика на Съзнанието в течение на смъртния живот в плът.
12. Моисей, освободитель части оставшихся в живых представителей исчезнувшей фиолетовой расы, возродивший поклонение Всеобщему Отцу под именем «Бога Израиля».
12. Моисей, освободителят на частта от останалите живи представители на изчезналата виолетова раса, възродил поклонението към Всеобщия Отец под името "Бога на Израил".
13. Илия, преобразованная душа, достигшая блистательных духовных успехов в эпоху после Материального Сына.
13. Илия, преобразуваната душа, достигнала блестящи духовни успехи в епохата след Материалния Син.
14. Макивента Мелхиседек, единственный Сын своей категории, посвятивший себя урантийским расам. Хотя он по-прежнему входит в число Мелхиседеков, Макивента стал «навечно священником Всевышних», навсегда приняв на себя служение в качестве восходящего смертного, прожив на Урантии жизнь во плоти в Салиме во времена Авраама. Недавно Мелхиседек был провозглашен наместником Планетарного Князя Урантии с резиденцией в Иерусеме и полномочиями действовать от имени Михаила, являющегося действительным Планетарным Князем мира, в котором он пережил свое завершающее посвящение в облике человека. Несмотря на это, Урантия до сих пор находится под наблюдением сменяющихся управляющих из числа двадцати четырех советников.
14. Макивент Мелхиседек, единственият Син от своята категория, посветил себе си на урантийските раси. Макар той както и преди да влиза в числото на Мелхиседеките, Макивент е станал "навеки свещеник на Всевишните", завинаги приел върху себе си служенето в качеството на възходящ смъртен, проживял на Урантия живот в плът в Салим във времената на Авраам. Неотдавна Мелхиседекът е бил провъзгласен за наместник на планетарния княз на Урантия с резиденция в Йерусем и пълномощия да действува от името на Михаил, явяващ се действителен Планетарен Княз на света, в който той е преживял своето завършващо посвещение в облика на човек. Независимо от това, Урантия и до сега се намира под наблюдението на сменяващите се управляващи от числото на двадесет и четирите съветника.
15. Иоанн Креститель, предтеча миссии Михаила на Урантии и, во плоти, дальний родственник Сына Человеческого.
15. Йоан Кръстител, предтечата на мисията на Михаил на Урантия и, в плът, далечен родственик на Сина Човешки.
16. 1-2-3 Первый, вождь преданных промежуточных созданий, находившихся на службе у Гавриила во времена предательства Калигастии, возвышенный до этого положения Михаилом вскоре после обретения полновластия.
16. 1-2-3 Първият, вождът на преданите промеждутъчни създания, намиращ се на служба при Гавриил по време на предателството на Калигастия, възвишен до това положение от Михаил скоро след придобиване на пълновластие.
По просьбе Гавриила эти избранные личности временно освобождены от режима восхождения, и мы ничего не знаем о том, как долго они будут служить в этом качестве.
По молба на Гавриил тези избрани личности временно са освободени от режима на възхождане, и ние нищо не знаем за това, колко дълго те ще служат в това качество.
Места 17, 18, 19 и 20 постоянно не занимаются. Они заполняются временно по единодушному согласию всех шестнадцати постоянных членов, оставаясь свободными для грядущих назначений восходящих смертных из нынешней эпохи, которая началась на Урантии после явления посвященческого Сына.
Местата 17, 18, 19 и 20 не се заемат постоянно. Те се запълват временно по единодушно съгласие от всичките шестнадесет постоянни членове, оставайки свободни за грядущите назначения на възходящите смъртни от сегашната епоха, която е започнала на Урантия след появяването на посвещеническия Син.
Также временно заняты места 21, 22, 23 и 24, зарезервированные для великих учителей иных и более поздних эпох, которые несомненно последуют за нынешней эпохой. На Урантии следует ожидать наступления эры Сынов-Арбитров и Сынов-Учителей, а также эпох света и жизни, независимо от неожиданных посещений божественных Сынов, которые могут либо состояться, либо нет.
Също така временно са заети местата 21, 22, 23 и 24, резервирани за великите учители от други и по-късни епохи, които несъмнено ще последват след сегашната епоха. На Урантия следва да се очаква настъпването на ерата на Синовете-Арбитри и Синовете-Учители, а така също епохата на светлината и живота, независимо от неочакваните посещения на божествените Синове, които могат или да се състоят, или не.
5. МАТЕРИАЛНИ СИНОВЕ
Крупные подразделения небесной жизни — различные категории божественных Сынов, высших духов, сверхангелов, ангелов и промежуточных созданий — располагают в Иерусеме собственными резиденциями и необъятными заповедными территориями. Центральной обителью этого чудесного сектора является главный храм Материальных Сынов.
Крупните подразделения небесен живот - различните категории божествени Синове, висшите духове, свръхангелите, ангелите и промеждутъчните създания - се разполагат в Йерусем в собствени резиденции и необятни неприкосновени територии. Централната обител на този чудесен сектор се явява главният храм на Материалните Синове.
Владения Адамов — это центральная достопримечательность для всех вновь прибывших в Иерусем существ. Они представляют собой огромную область, состоящую из тысячи центров, хотя каждая семья Материальных Сынов и Дочерей живет в своем собственном имении вплоть до того времени, когда его обитатели либо отправляются для служения в эволюционных мирах пространства, либо вступают на путь восхождения к Раю.
Владенията на Адамите - това централната забележителност за всички нови пристигнали в Йерусем същества. Те представляват по себе си огромна област, състояща се от хиляда центрове, макар всяко семейство Материални Синове и Дъщери да живее в свое собствено имение чак до това време, когато неговите обитатели или се отправят за служене в еволюционните светове от пространството, или встъпват на пътя за възхождане към Рая.
Эти материальные Сыны являются высшим типом половых существ, встречающихся в подготовительных сферах эволюционирующих вселенных. И они действительно материальны; даже планетарные Адамы и Евы ясно видны смертным расам обитаемых миров. Данные Материальные Сыны — последнее физическое звено в цепи личностей, простирающейся сверху, от божественности и совершенства, вниз, к людям и материальному существованию. В лице такого Сына обитаемый мир обеспечивается посредником, стоящим между Планетарным Князем и материальными созданиями сфер и связанным и с той, и с другой стороной.
Тези материални Синове се явяват най-висшия тип полови същества, срещащи се в подготвителните сфери на еволюиращите вселени. И те действително са материални; даже планетарните Адами и Еви са ясно видими за смъртните раси от обитаемите светове. Дадените Материални Синове - са последното физически звено от веригата личности, простираща се от върха, от божествеността и съвършенството, до долу, към хората и материалното съществуване. В лицето на такъв Син обитаемият свят се обезпечава с посредник, стоящ между Планетарния Княз и материалните създания от сферата и свързан с едната, и с другата страна.
При последней салвингтонской переписи, проводящейся каждое тысячелетие, в столицах локальных систем Небадона было зарегистрировано 161.432.840 Материальных Сынов и Дочерей, имеющих статус постоянных жителей. В разных системах число Материальных Сынов различно, постоянно возрастая за счет естественного воспроизводства. При использовании своих функций воспроизводства, они руководствуются не только личными желаниями вступающих в связь личностей, но и мнением высших управляющих органов и консультативных советов.
При последната салвингтонска преписка, провеждаща се всяко хилядолетие, в столиците на локалните системи от Небадон са били регистрирани 161.432.840 Материални Синове и Дъщери, имащи статус на постоянни жители. В различните системи числото на Материалните Синове е различно, постоянно нараствайки за сметка на естественото възпроизводство. При използуване на своите функции за възпроизводство, те се ръководят не само от личните желания на встъпващите във връзка личности, но и от мнението на висшите управляващи органи и консултативни съвети.
Эти Материальные Сыны и Дочери — постоянные обитатели Иерусема и связанных с ним миров. Они занимают обширные имения в Иерусеме и принимают активное участие в управлении столичной сферой, решая практически все текущие проблемы с помощью промежуточных созданий и восходящих существ.
Тези материални Синове и Дъщери - са постоянните обитатели на Йерусем и свързаните с него светове. Те заемат обширни имения в Йерусем и взимат активно участие в управлението на столичната сфера, решавайки практически всички текущи проблеми с помощта на промеждутъчните създания и възходящите същества.
В Иерусеме этим воспроизводящимся Сынам позволено экспериментировать с моделями самоуправления по типу Мелхиседеков, и они приближаются к обществу очень высокого уровня развития. Высшие категории сыновства оставляют за собой право вето в данной сфере, однако почти во всех отношениях адамиты Иерусема управляют собой сами, опираясь на всеобщее избирательное право и представительные органы управления. Когда-нибудь они надеются получить полную автономию.
В Йерусем на тези възпроизвеждащи се Синове е позволено да експериментират с модели на самоуправление по типа на Мелхиседеките, и те се приближават към общество с много високо ниво на развитие. Висшите категории синовност оставят за себе си правото на вето в дадена сфера, обаче в почти всички отношения адамите от Йерусем управляват себе си сами, опирайки се на всеобщото избирателно право и представителните органи на управление. Някога те се надяват да получат пълна автономия.
Характер служения Материальных Сынов в большой степени зависит от их возраста. Являясь материальными созданиями и, как правило, ограниченные пребыванием на определенных планетах, они не принимаются в Салвингтонский Университет Мелхиседеков; тем не менее, в столице каждой системы в распоряжении Мелхиседеков есть хорошие преподавательские силы для обучения новых поколений Материальных Сынов. Образовательные и духовные подготовительные системы, предназначенные для воспитания молодых Материальных Сынов и Дочерей, являются верхом совершенства по своему размаху, методу и целесообразности.
Характерът на служене на Материалните Синове в голяма степен зависи от тяхната възраст. Явявайки се материални създания и, като правило, ограничени от пребиваване на определени планети, те не се приемат в Салвингтонския Университет на Мелхиседеките; още повече, в столицата на всяка система в разпореждане на Мелхиседеките има добри преподавателски сили за обучението на новите поколения Материални Синове. Образователните и духовни подготвителни системи, предназначени за възпитанието на младите материални Синове и Дъщери, се явяват върха на съвършенството по своя размах, метод и целесъобразност.
6. АДАМИЧЕСКА ПОДГОТОВКА НА СЪЗДАНИЯТА
Окруженные своими детьми, Материальные Сыны и Дочери представляют собой увлекательное зрелище, вызывая неизменное любопытство и привлекая к себе внимание всех восходящих смертных. Они настолько похожи на ваши собственные материальные половые расы, что обе стороны находят много общего, над чем можно поразмыслить и чем можно заняться в периоды братского общения.
Обкръжени от своите деца, Материалните Синове и Дъщери представляват по себе си увлекателно зрелище, предизвиквайки неизменно любопитство и привличайки към себе си вниманието на всички възходящи смъртни. Те дотолкова са подобни на вашите собствени материални полови раси, че двете страни намират много общо, над което могат да се позамислят и с което могат да се заемат в периодите на братското общуване.
Сохранившие жизнь смертные проводят много свободного времени в столице системы, наблюдая и изучая обычаи и поведение этих высокоразвитых полуматериальных половых созданий, ибо данные обитатели Иерусема являются
Съхранилите живота смъртни прекарват много свободно време в столицата на системата, наблюдавайки и изучавайки обичаите и поведението на тези високо развити полуматериални полови създания, защото дадените обитатели от Йерусем се явяват
непосредственными опекунами и наставниками сохранившихся смертных со времени обретения ими гражданства в столичном мире и вплоть до того дня, когда они отправляются на Эдемию.
непосредствени опекуни и наставници на съхранилите се смъртни от времето на придобиване от тях на гражданство в столичния свят и чак до този ден, когато те се отправят към Едемия.
В семи обительских мирах восходящие смертные получают широкие возможности для восполнения любых эмпирических пробелов, образовавшихся в мирах их происхождения по причинам наследственности, окружения или преждевременного прекращения их материального пути из-за какого-то несчастья. Всё это действительно так, за исключением половой жизни смертных и сопутствующих ей обстоятельств. Тысячи смертных достигают обительских миров, не получив особой пользы от вполне ординарных половых отношений в своих исконных сферах. Опыт обительских миров мало чем может помочь в возмещении таких, весьма личных, лишений. В физическом смысле, половой опыт для таких восходящих созданий является делом прошлого, однако в тесной связи с Материальными Сынами и Дочерьми — как индивидуально, так и в качестве членов их семей — эти лишенные нормальной половой жизни смертные получают возможность возместить свою социальную, интеллектуальную, эмоциональную и духовную неполноценность. Так все люди, которых обстоятельства или неразумность лишили преимуществ благоприятной половой связи в эволюционных мирах, получают здесь, в столицах систем, исчерпывающие возможности для обретения этого важного смертного опыта благодаря близким и преданным отношениям с небесными половыми адамическими созданиями, постоянными жителями столиц систем.
В седемте обителски свята възходящите смъртни получават широки възможности за попълването всякакви емпирически празноти, образуващи се в световете на техния произход по причини на наследствеността, обкръжението или преждевременното прекратяване на техния материален път поради някакво нещастие. Всичко това е действително така, с изключение на половия живот на смъртните и съпътстващите ги обстоятелства. Хиляди смъртни достигат обителските светове, не получавайки особена полза от изпълняване на обикновените полови отношения в своите изконни сфери. Опитът в обителските светове е малък, че да може да помогне за допълване на такива, изключително лични, лишения. Във физическият смисъл, половия опит за такива възходящи създания се явява дело на миналото, обаче в тясна връзка с Материалните Синове и Дъщери - както индивидуално, така и в качеството на членове на техните семейства - тези лишени от нормален полов живот смъртни получават възможност да допълнят своята социална, интелектуална, емоционална и духовна непълноценност. Така всички хора, които обстоятелствата или неразумността са лишили от преимуществото на благоприятната полова връзка в еволюционните светове, получават сега, в столиците на системите, изчерпващи възможности за придобиване на този важен за смъртния опит благодарение на близките и предани отношения с небесните полови адамически създания, постоянните жители на столиците на системите.
Ни один сохранивший жизнь смертный, промежуточное создание или серафим не могут взойти к Раю, достичь Отца и быть принятыми в Корпус Завершения, не получив возвышенного опыта родительских отношений с развивающимся ребенком одного из миров, или иного опыта, аналогичного и эквивалентного ему. Отношения родителя и ребенка неотъемлемы от основного представления о Всеобщем Отце и его вселенских детях. Поэтому такой опыт становится обязательным для эмпирической подготовки восходящих созданий.
Нито един съхранил живота смъртен, промеждутъчно създание или серафим не могат да се възкачат към Рая, да достигнат Отца и да бъдат приети в Корпуса на Завършването, без да са получили възвишения опит от родителските отношения с развиващо се дете от един от световете, или друг опит, аналогичен или еквивалентен на него. Отношенията между родител и дете са неотменими от основната представа за Всеобщия Отец и неговите вселенски деца. Затова такъв опит става задължителен за емпирическата подготовка на възходящите създания.
Восходящие промежуточные создания и эволюционные серафимы должны пройти через этот родительский опыт в общении с Материальными Сынами и Дочерьми столицы системы. Так эти неразмножающиеся восходящие существа обретают присущий родителям опыт, помогая Адамам и Евам Иерусема в воспитании и подготовке их потомства.
Възходящите промеждутъчни създания и еволюционните серафими трябва да преминат през този родителски опит в общуване с Материалните Синове и Дъщери в столиците на системите. Така тези не размножаващи се възходящи същества придобиват присъщия за родителите опит, помагайки на Адам и Ева от Йерусем във възпитанието и подготовката на тяхното потомство.
Аналогичным образом, все сохранившие жизнь смертные, не имевшие родительского опыта в эволюционных мирах, должны приобрести эту необходимую подготовку во время пребывания в домах иерусемских Материальных Сынов, а также действуя в качестве помощников этих благородных родителей. Исключение может быть сделано только для тех смертных, которым удается компенсировать свои недостатки в этой области в приюте системы, расположенном в первом мире переходной культуры Иерусема.
По аналогичен начин, всички съхранили живота смъртни, нямащи родителски опит в еволюционните светове, трябва да придобият тази необходима подготовка във времето на пребиваване в домовете на йерусемските Материални Синове, а така също действувайки в качеството на помощници на тези благородни родители. Изключение може да бъде направено само за тези смъртни, на които се е отдало да компенсират своите недостатъци в тази област в приюта на системата, разположен в първия свят от преходната култура на Йерусем.
Этот испытательный приют Сатании обслуживается определенными моронтийными личностями в мире завершителей, причем половина планеты посвящена воспитанию детей. Здесь принимаются и воссоздаются некоторые дети сохранивших жизнь смертных — например, такие, которые погибли в эволюционных мирах, не успев обрести духовный статус индивидуума. Восхождение любого из природных родителей этих детей является гарантией того, что такое смертное дитя сфер вновь обретет свою личность на системной планете завершителей, где на основании последующего свободного выбора сможет продемонстрировать, встанет ли оно на путь восхождения, избранный его родителем. Здесь дети предстают такими, какими они были в мире своего происхождения, за исключением того, что у них отсутствуют половые признаки. После жизни, прожитой в обитаемых мирах, размножение по типу смертных прекращается.
Този изпитателен приют на Сатания се обслужва от определени моронтийни личности в света на завършителите, при което половината планета е посветена на възпитанието на деца. Тук се приемат и възсъздават някои деца съхранили живота смъртни - например, такива, които са загинали в еволюционните светове, не успявайки да придобият духовния статус на индивида. Възхождането на кой да е от природните родители на тези деца се явява гаранция за това, че такова смъртно дете от сферите отново ще открие своята личност на системната планета на завършителите, където на основание на последващия свободен избор ще може да демонстрира, дали ще застане на пътя на възхождането, избран от неговите родители. Тук децата се явяват такива, каквито те са били в света на своя произход, с изключение на това, че у тях отсъствуват полови признаци. След живота, проживян в обитаемите светове, размножаването по типа смъртни се прекратява.
Те, кто обучается в моронтийных мирах, но лишены важного родительского опыта, так как их дети находятся в испытательном приюте мира завершителей, могут получить от Мелхиседеков разрешение временно оставить свои связанные с восхождением обязанности и отправиться в мир завершителей, где им предоставляется возможность помогать в воспитании своих и чужих детей. Это служение в форме родительской опеки может быть впоследствии засчитано за выполнение половины программы подготовки, которую восходящие создания должны пройти в семьях Материальных Сынов и Дочерей.
Тези, които се обучават в моронтийните светове, но лишени от важния родителски опит, така както и техните деца се намират в изпитателния приют в света на завършителите, могат да получат от Мелхиседеките разрешение временно да оставят своите свързани със възхождането задължения и да се отправят в света на завършителите, където им се предоставя възможността да помагат във възпитанието на своите и чуждите деца. Това служене във формата на родителска опека може в последствие да бъде зачетено за изпълнение на половината програма за подготовка, която възходящите създания трябва да преминат в семействата на Материалните Синове и Дъщери.
Сам испытательный приют находится под наблюдением тысячи пар Материальных Сынов и Дочерей — добровольцев из иерусемской колонии этой категории. Им помогают примерно столько же добровольцев из числа мидсонитных родительских групп, задерживающихся здесь для оказания данных услуг на своем пути из мидсонитного мира Сатании к нераскрытой участи в особых заповедных мирах, находящихся среди салвингтонских сфер завершителей.
Самият изпитателен приют се намира под наблюдението на хиляди двойки Материални Синове и Дъщери - доброволци от йерусемската колония на тази категория. На тях им помагат примерно също толкова доброволци от числото на мидсонитните родителски групи, задържащи се тук за оказване на дадените услуги по своя път от мидсонитния свят от Сатания към неразкритата участ в особените неприкосновени светове, намиращи се сред салвингтонските сфери на завършителите.
7. ШКОЛИ НА МЕЛХИСЕДЕКИТЕ
Мелхиседеки являются руководителями того большого корпуса воспитателей — частично одухотворенных волевых созданий и иных существ, — которые столь успешно действуют в Иерусеме и связанных с ним мирах, особенно в семи обительских мирах. Эти миры представляют собой карантинные планеты, где те смертные, которые не смогли добиться слияния со своими внутренними Настройщиками в течение жизни во плоти, восстанавливаются в переходной форме, чтобы получить дальнейшую помощь и воспользоваться возможностью продолжить свои усилия по достижению духовности — те самые усилия, которые были прерваны преждевременной смертью. Или же, если в силу любой другой причины или врожденного дефекта, неблагоприятного окружения, стечения обстоятельств, процесс формирования души остался незавершенным, то, независимо от причины, все создания, обладающие искренними намерениями и подобающим духом, оказываются, как таковые, на планетах продолжения жизни. Здесь им предстоит овладеть основами вечного пути, приобрести черты, которые остались неприобретенными в течение жизни во плоти.
Мелхиседеките се явяват ръководители на този голям корпус от възпитатели - частично одухотворени волеви създания и други същества, - които толкова успешно действуват в Йерусем и свързаните с него светове, особено в седемте обителски свята. Тези светове представляват по себе си карантинни планети, където тези смъртни, които не са могли да сдобият със сливане със своите вътрешни Настройчици в течение на живота в плът, се възстановяват в преходна форма, за да получат по-нататъшна помощ и да се възползват от възможността да продължат своите усилия по достигане на духовността - тези същите усилия, които са били прекъснати от преждевременната смърт. Или пък, ако по силата на някаква друга причина или вроден дефект, неблагоприятно обкръжение, стечение на обстоятелствата, процесът на формиране на душата се е оказал незавършен, то, независимо от причината, всички създания, притежаващи искрени намерения и подобаващ дух, се оказват, като такива, на планети за продължаване на живота. Тук им предстои да овладеят основите на вечния път, да придобият чертите, които са останали не придобити в течение на живота в плът.
Яркие Вечерние Звезды (и равноправные им неназванные существа) часто служат в качестве учителей в различных образовательных программах вселенной, включая те, которые были учреждены Мелхиседеками. Кроме того, с ними сотрудничают Троичные Сыны-Учителя, привносящие в школы постепенной подготовки совершенство Рая. Однако эта деятельность направлена не только на развитие восходящих смертных. Многие ее виды равным образом посвящены постепенной подготовке духовных личностей, являющихся уроженцами Небадона.
Ярките Вечерни Звезди (и равноправните им не назовани същества) често служат в качеството на учители в различните образователни програми във вселената, включително и тези, които са били учредени от Мелхиседеките. Освен това, с тях сътрудничат Троичните Синове-Учители, привнасящи в школите за постепенна подготовка съвършенството от Рая. Обаче тази деятелност е насочена не само за развитие на възходящите смъртни. Много нейни видове по еднакъв начин са посветени на постепенната подготовка на духовните личности, явяващи се родени в Небадон.
Сыны-Мелхиседеки руководят более чем тридцатью различными образовательными центрами Иерусема. Первая подготовительная школа — колледж самооценки; последними являются школы иерусемского гражданства, в которых Материальные Сыны и Дочери, вместе с Мелхиседеками и другими существами, прилагают огромные усилия, подготавливая сохранившихся смертных к той высокой ответственности, которую накладывает представительное управление. Вся вселенная организована и управляется на представительной основе. Среди несовершенных существ представительная форма правления является божественным идеалом самоуправления.
Синовете-Мелхиседеки ръководят повече от тридесет различни образователни центрове в Йерусем. Първата подготвителна школа - е колежът по самооценка; последните се явяват школите за йерусемско гражданство, в които Материалните Синове и Дъщери, заедно с Мелхиседеките и другите същества, полагат огромни усилия, подготвяйки съхранилите се смъртни към тази висока отговорност, с която натоварва представителното управление. Цялата вселена е организирана и се управлява на представителна основа. Сред несъвършените същества представителната форма на управление се явява божествения идеал за самоуправление.
Раз в столетие по вселенскому времяисчислению каждая система выбирает по десять представителей для участия в работе законодателей созвездия. Они избираются иерусемским советом тысячи — избирательным органом, на который возложена обязанность представлять системные группы по всем вопросам в рамках
Веднъж в столетието по вселенско време за изчисление всяка система избира по десет представители за участие в работата на законодателите в съзвездието. Те се избират от йерусемския съвет на хилядата - избирателния орган, на които е възложено задължението да представлява системните групи по всички въпроси в рамките
делегированных или предписанных им прав. Все представители или другие делегаты избираются советом из тысячи выборщиков и должны быть выпускниками высшей из школ Мелхиседекского Колледжа Управления, равно как и сам корпус из тысячи выборщиков. Эта школа находится на попечении Мелхиседеков, которым с недавнего времени помогают завершители.
на делегираните или предписани им права. Всички представители или други делегати се избират от съвета от хилядата избраници и трябва да са випускници на най-висшата школа на Мелхиседековия Колеж за Управление, еднакво както и самия корпус от хиляда избраника. Тази школа се намира под попечителството на Мелхиседеките, на които от скоро време помагат завършителите.
В Иерусеме есть много выборных органов, периодически утверждаемых голосованием трех категорий жителей — Материальных Сынов и Дочерей, серафимов и их партнеров, включая промежуточных созданий, а также восходящих смертных. Для выдвижения на почетную должность представителя кандидат должен добиться соответствующих успехов в школах управления Мелхиседеков.
В Йерусем има много изборни органи, периодично утвърждавани с гласуване от трите категории жители - Материалните Синове и Дъщери , серафимите и техните партньори, включително и промеждутъчните създания, а така също и възходящите смъртни. За издигане на почетна длъжност на представител кандидатът трябва да сдобие с съответствуващите успехи в школите за управление на Мелхиседеките.
Три эти группы жителей Иерусема пользуются всеобщим избирательным правом, однако поданные ими голоса оцениваются в зависимости от признанного и должным образом зарегистрированного овладения мотой — моронтийной мудростью. Голос, поданный на иерусемских выборах любой личностью, обладает достоинством от единицы до тысячи. Таким образом, иерусемские жители классифицируются в зависимости от степени владения мотой.
Тези три групи жители на Йерусем се ползуват с всеобщо избирателно право, обаче подадените от тях гласове се оценяват в зависимост от признатото и по необходимия начин регистрирано владение на мота - моронтийната мъдрост. Гласът, подаден на Йерусемските избори от всяка личност, притежава достойнство от единица до хиляда. По такъв начин, йерусемските жители се класифицират в зависимост от степента на владение на мота.
Время от времени обитатели Иерусема предстают перед Мелхиседеками, которые оценивают степень их овладения моронтийной мудростью. Вслед за этим экзаменационный корпус Ярких Вечерних Звезд или уполномоченных личностей устанавливает степень их духовной проницательности. Затем члены совета двадцати четырех и их партнеры определяют статус эмпирически достигнутого социального уровня. Эти три фактора передаются регистраторам гражданства при представительном правительстве, которые быстро вычисляют статус моты и присваивают соответствующую избирательную квалификацию.
От време на време обитателите на Йерусем застават пред Мелхиседеките, които оценяват степента на тяхното овладяване на моронтийната мъдрост. След което изпитващия корпус от Ярките Вечерни Звезди или упълномощените личности установяват степента на тяхната духовна проницателност. После членовете на съвета на двадесет и четирите и техните партньори определят статуса на емпирически достигнатото социално ниво. Тези три фактора се предават на регистраторите на гражданство при представителното правителство, които бързо изчисляват статуса на мота и присвояват съответствуващата избирателна квалификация.
Под наблюдением Мелхиседеков Материальные Сыны берут под свою опеку восходящих смертных, в особенности таких, у которых объединение личности на новых моронтийных уровнях затягивается, и проводят с ними интенсивную подготовку, направленную на устранение подобных недостатков. Ни один восходящий смертный не покидает столицу системы и не встает на путь более разнообразной и широкой социализации в созвездии, пока эти Материальные Сыны не подтверждают достижение статуса усвоившей моту личности — индивидуальности, эмпирически совмещающей завершенное смертное существование с пробуждающейся моронтийной жизнью, которые должным образом сливаются под духовным сверхуправлением Настройщика Сознания.
Под наблюдението на Мелхиседеките Материалните Синове взимат под своя опека възходящите смъртни, особено такива, у които обединението на личността на новите моронтийни нива се затяга, и провеждат с тях интензивна подготовка, насочена към отстраняване на подобни недостатъци. Нито един смъртен не напуска столицата на системата и не застава на пътя на по-разнообразна и широка социализация в съзвездието, докато тези Материални Синове не потвърдят достигането на статуса на усвоената мота от личността - индивидуалността, емпирически съвместяваща завършеното смъртно съществуване с пробуждащия се моронтиен живот, които трябва по необходимия начин да се сливат под духовното свръхуправление на Настройчика на Съзнанието.
[Представлено Мелхиседеком, временно направленным на Урантию.]
[Представено от Мелхиседекът, временно изпратен на Урантия.]